MEDIA-ANALYYSIT
Ymmärrä yrityksesi viestintää syvällisemmin
Analyysimme antavat arvokasta tietoa yrityksesi maininnoista, maineesta ja suorituskyvystä koko mediaympäristössä.
Anna yrityksesi viestintä ja
suorituskyky analysoitavaksemme
Edistyneen teknologian ja syvällisen mediaympäristön tuntemuksen ansiosta analyytikkomme pystyvät tarjoamaan näkökulmia viestintääsi ja mainintoihisi. Tässä joitain aiheita, joihin media-analyysimme tarjoaa näkemystä
Mediamaininnat
Miten yrityksestäsi puhutaan mediassa? Onko alueellisia ja/tai kansainvälisiä eroja, jotka vaikuttavat yrityksen tulokseen? Media-analytiikkamme selvittää, miten yrityksesi keskeisiä viestejä käsitellään eri medioiden ja mediatyyppien maininnoissa. Näin saat entistä paremmat valmiudet viestintähankkeiden vahvistamiseen.
Maine
Digiaikakausi on läpinäkyvä, ja paljon on kiinni hyvästä maineesta. Analytiikkamme auttaa sinua oivaltamaan, miten voit vaikuttaa organisaatiosi maineeseen positiivisesti oikealla viestinnällä oikeissa paikoissa. Kokoamme sinulle mainetietoa, jonka pohjalta voit priorisoida strategiset toimenpiteet.
Sidosryhmät
Miten asiakkaasi, toimittajasi tai sidosryhmäsi näkevät yrityksesi tai organisaatiosi? Miten ydinviestisi tavoittavat eri sidosryhmät ja miten ne otetaan vastaan? Sidosryhmäanalytiikkamme tarkastelee painoarvoasi ja imagoasi tärkeimpien sidosryhmien silmissä.
Kilpailijat
Selvitä, miten pärjäät vertailussa kilpailijoihin. Kilpailija-analytiikkamme kertoo sinulle kilpailijoistasi, niiden viestinnästä, osuudesta keskusteluissa, mainintojen laadusta ja paljosta muusta. Onko oman yrityksesi mainintojen laatu parempi vai huonompi? Ja miten yrityksesi imago kehittyy suhteessa kilpailijoihisi ajan mittaan?
Vaikuttajat (influensserit)
Kuka vaikuttaa debattiin organisaatiostasi ja sen agendasta, tuotteista ja palveluista? Miten tehokkaasti keskeiset viestisi leviävät? Ja miten vastaanottajat reagoivat, kun influensserit mainitsevat yrityksesi? Hanki itsellesi käsitys yrityksesi maineeseen vaikuttavista toimijoista, jotta voit vahvistaa yrityksesi ulkoisia suhteita.
Agendat
Oli kyseessä sitten ekologia, kiertotalous, sukupuolten tasa-arvo tai jokin muu aihepiiri, autamme hahmottamaan organisaatiosi tärkeimpiä agendoita. Seuraamme ydinviestejä ja mittaamme niiden vaikutusta mediassa. Yhdistämme näin saadun tiedon muihin parametreihin, kun kartoitamme viestintäsi vaikutusta.
Kampanjat ja tapahtumat
Saavatko kampanjasi ja tapahtumasi oikeanlaista huomiota ja medianäkyvyyttä? Mitkä mediat ja muut toimijat ovat erityisen kärkkäitä mainitsemaan organisaatiosi? Miten kauas kampanjaviestisi kantavat ja miten ne tuottavat tulosta yrityksen tavoitteisiin ja päämääriin nähden? Kampanja-analytiikkamme vastaa näihin kysymyksiin.
Kestävä kehitys
Jotta kestävää kehitystä koskeva viestintä onnistuu, on yrityksen oltava perillä asioista. Meillä on kattavasti mediadataa YK:n kestävän kehityksen tavoitteista ja kestävästä kehityksestä mediassa. Mitkä teemat tai tavoitteet ovat yrityksesi asialistalla ja miten usein teidät mainitaan suhteessa kilpailijoihin?
Mitä muuta haluat tietää?
Analytiikkamme antaa yrityksille ja organisaatioille paremman käsityksen heidän medianäkyvyydestään – ja siitä miten se vaikuttaa niinkin tärkeään asiaan kuin maineeseen ja asiakkaiden rahankäyttöön. Ota yhteyttä, niin kerromme, miten voimme vahvistaa viestintääsi ja asemaasi analytiikan ja datan tulkinnan avulla.
Raportoi tärkeimmät oivallukset johdolle
Hanki selkeä kokonaiskuva oman yrityksesi menestymisestä eri medioissa. Teemme yhteenvedon ja ehdotamme kaiken datan kattavaa näkökulmaa yksinkertaisessa ja selkeässä muodossa, joka sopii hyvin johdolle raportoimiseen.
Selkeät tavoitteet ja päämäärät
Terävin fokuksemme on yrityksesi suorituskykymittareissa ja tuloksissa. Media-analytiikkamme antaa hyvin näkemystä siihen, onko yrityksesi menossa oikeaan suuntaan ja mitä voitaisiin tehdä vielä paremmin.
Kokonaiskuva, datan tulkinta ja toiminta
Hyvä analytiikka tarjoaa kokonaiskuvan ja tietopohjan päätöksenteon tueksi. Infomedian media-analytiikan avulla raportointi sujuu nopeasti, selkeästi ja toimintalähtöisesti.
Helppoutta johdolle raportointiin
Yritysjohdolle raportointi edellyttää keskittymistä muutamaan tärkeään asiaan. Media-analytiikkamme johdattaa sinut asian ytimeen, kun on aika tehdä tärkeitä päätöksiä.
Poraudu tietoihin interaktiivisissa koontinäytöissä
Poraudu mediadataan koontinäyttöjen avulla ja hyödynnä arvokkaita tietoja. Käytä suodattimia ja tarkenna tietoihin.
Ymmärrä dataa syvällisemmin
Interaktiivisten koontinäyttöjen avulla saat entistä syvällisemmän käsityksen siitä, miten viestisi ja agendasi elävät eri medioissa.
Suodata ja vertaile
Tarkenna, suodata ja löydä aivan uusia yhteyksiä mediadatastasi ja esimerkiksi vaikutuksista sivustokäynteihin, maineeseen, myyntiin tai muihin mittareihin.
Siirrä datasi
Kaikki data on avointa ja vietävissä muihin järjestelmiin. Voit viedä sitä Excel- tai PDF-tiedostoina tai graafeina omia presentaatioita varten.
Infomedian toimitusjohtajan vertailuanalytiikka kertoo, olemmeko onnistuneet viestinnässä ja miten voimme priorisoida resurssien käytön. Näemme, mihin teemoihin ja kanaviin meidän tulee keskittyä toimitusjohtajan viestinnässä perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa. Samalla omaksumme toisten toimitusjohtajien oppeja ja käytämme sitä hyödyksi.
Charlotte Holm, Head of PR, COWI
Katso myös
Mediaseuranta
Infomedia tarjoaa markkinoiden laajimman ja syvimmän mediaseurantapalvelun ja nopean yhteenvedon joka päivä.
Digialustat
Tarjoamme markkinoiden johtavia teknologioita yrityksesi sosiaalisen median viestinnän seurantaan ja analysointiin.
Konsultointi
Kokeneet analyytikkomme ja konsulttimme muuntavat arvokkaan tiedon kohdennetuiksi toimiksi, joilla saat mitattavia tuloksia.
Ota yhteytta
Kysy meiltä, miten analytiikkatyökalumme voivat kehittää näkemystäsi, jotta onnistut työssäsi.